UnitedTears

29, september

Publicerad 2008-09-29 19:58:15 i Allmänt,

Nu är det väl så att jag måste säga att mitt absolut största intresse måste ligga i det engelska språket! Jag tycker det är så himlans kul att läsa, prata och lyssna till engelskan. Ett annat intresse jag har är att skriva, noveller och så vidare. Mitt absoluta favoritband är ju så klart McFly, en av mina favoritstäder är Göteborg och jag gillar att sova, även om jag sover dåligt typ varje natt. Inte drömmer jag några speciella drömmar heller med tanke på hur "lätt" jag sover. Så, jag får aldrig de där härliga och roliga drömmarna om mina idoler, eller killar jag gillar osv. Fast jag har faktiskt på senare tid börjat drömma saker som jag inte vet är sanna eller inte, men det hör inte hit. Jo, nu är det så att EN natt, drömde jag faktiskt om McFly! Självklart var ju mina konversationer med dem på engelska. Inte nog med det, min dröm utspelade sig i Göteborg! Nu var det så att denna drömmen var riktigt bra så jag bestämde mig för att skriva ner lite så jag inte skulle glömma den. Senare samma dag, eller om det var dagen därpå, kom jag på att jag kunde jag skriva ner den som en novell (!) till min "novellsamling" om McFly. Det var bara att sätta igång och skriva. Jag skrev och jag skrev, jag har nog aldrig varit så inne i mitt skrivande någon gång. Eftersom denna novell skulle läggas upp på en sida där jag endast har utländska vänner fick den bli skriven på engelska (som alla mina andra McFly-noveller). Samma natt blev den klar. Jag kunde inte sluta skriva. Jag tänkte att jag skulle lägga upp resultatet här, så om skulle det kännas kul att läsa lite om min dröm, som jag självklart lagt till lite extra kryddning på, så here it comes! Det är en länk från min blog på http://www.myspace.com/


http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=142260158&blogID=413434615

Vill ni läsa mer små McFly-noveller, ganska usla, men ändå, så är det bara att kolla in resten av bloginläggen där.

Enjoy reading, Bye!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2008-09-29 21:33:19

Nejmen assså, lägg av! DU DRÖMMER på engelska oxå!GSUS !!:O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela