UnitedTears

26 april, somliga straffas direkt

Publicerad 2009-04-26 11:28:20 i Allmänt,

Säger man att man vill bli sjuk till en viss dag, då blir man sjuk direkt istället. Det har jag lärt mig. Jag ska nämligen på någon sugig skit med skolan på onsdag och ville bli sjuk till dess. Istället blev jag sjuk samma dag (hade dock redan ont i halsen som började dagen innan), och det sitter fortfarande i. Det gick från halsont till halsont och feber till snuva och halsont till mest snuva. Kan knappast andas, och jag hatar nässpray för jag får bara ont i halsen. Så alltså, somliga (dvs jag) blir straffade direkt. Får se om jag orkar skolan imorgon, eller om jag blir hemma. Ska i alla fall försöka följa med mamma till racet nu snart, fast i så fall sitta mest i bilen och läsa eller plugga.

Men men, nu börjar handen värka, så

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela