UnitedTears

30 december, Tode

Publicerad 2009-12-30 17:00:13 i Allmänt,

Då har jag jobbat klart för i år. Det känns riktigt bra måste jag säga. Förutom att det inte har funnits mycket att göra har det varit riktigt roligt, och jag hoppas verkligen att jag får hoppa in fler gånger.

Idag ska jag inte göra något mer än läsa klart Breaking Dawn och sova! Jag hade tänkt träna, men jag kände att jag inte orkade det. För trött! Det får alltså bli vila istället.

Hoppas alla får en trevlig nyårskväll och ett Gott Nytt År! Själv ska jag nog till Anna och Klarin hoppas jag!

"
Then I was done working for this year. I must say, that it feels really good. It's been really fun, apart from almost nothing to do, and I really hope I get to come in again.

Today I won't do anything else but finish reading Breaking Dawn and sleeping! I planned to practise, but I felt that I didn't have the strength. Too tired! It'll be resting instead.

Hope everyone will have a nice New Year's Eve and a Happy New Year! Me, I'll probably be with Anna and Klarin, I hope!

"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela