UnitedTears

9 februari, skridoskoåkning

Publicerad 2009-02-09 15:31:46 i Allmänt,

Igår åkte jag skridskor för första gången på LÄÄÄNGE! Det var skoj, men jag fick ont i fötterna. Är ju inte så där jättevan vid att åka. Dessutom, eftersom vi åkte på sjön, var det lite ojämt och med tanke på min ovana blev det ju ännu svårare att åka då. Men jag skottade undan lite snö till Maja, på banan som pappa så fint gjort i ordning dagen innan. En jättestor och jättefin bana hade han gjort i ordning till henne. Jag blev väldigt imponerad när jag kom ner och såg det. När vi kom upp sen var jag helt slut. Jag var fortfarande inte helt bra från att ha varit sjuk i några dagar.

Nu håller vi stadig nerdräkning här hemma! Om exakt två veckor antingen sitter vi på planet eller så är vi redan i NEW YORK! Det ska bli så himla kul! Och eftersom vi har stenkoll på det, har vi även stenkoll på när Disney kommer hem. Och det längtar jag till lika mycket, om inte mer! Jag orkade aldrig åka och hälsa på honom igår. Kände att det skulle bli för sent, och det är inte bra som det var skola idag.

Okej, eftersom jag fortfarande är helt nörd i One Tree Hill ska jag nu fortsätta se på det. Är på femte säsongen nu! Har redan sett tre avsnitt där. Dock upptäckte jag att det finns SEX säsonger, så jag ligger fortfarande väldigt mycket efter. Men det ska det genast bli ändring på!

See you later, alligator.
Bye!



Sjön, med pappas bana och skog

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela