UnitedTears

15 juni, utflyttad och klar

Publicerad 2009-06-15 17:54:49 i Allmänt,

Då är man utflyttad och klar då!
Eller jaa, nästan. Duschen är inte klar, den kommer imorgon. Sen förstörde jag och pappa en vägg när vi satte upp hyllor så det var bara att spackla om och idag blir det målning. Dessutom blev spacklingen konstig på en vägg så där blir det också att fixa till. Så när det är klart kan jag fixa i ordning det sista. Det är lite rörigt för tillfället, men så fint! Jag är riktigt stolt måste jag säga.
 Duschen kommer ju imorgon så det är verkligen snart klart och jag är så glad!
Men bilder kommer först när Anna har varit här och sett.

Imorse blev jag väckt av att byggarbetarna var här igen. Dom skulle hjälpa oss måla lite så det kom dom och gjorde. Att jag blev väckt gjorde inget alls, hihi.
  Dock innebar det att jag blev trött idag och somnade vid tre tiden och sov i typ två timmar. Skönt var det, men jag lär väl inte kunna sova inatt. Men who cares? Vi har ju sommarlov!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela