UnitedTears

15 mars, ditten och datten

Publicerad 2009-03-15 21:57:28 i Allmänt,

I torsdags fyllde ju jag då år. Det var en helt toppendag, och jag tror aldrig att så många har kommit ihåg min födelsedag tidigare och framförallt inte varit så entusiastiska när de säger grattis till mig. Det var riktigt kul! Sen blev jag så glad för jag fick så himla mycket böcker! Sammanlagt tolv stycken, och det är rena himmelriket för mig som älskar att läsa så. Nu har jag hela serien av The Otori Clan, hela Eragon, hela Narnia och jaa.... Första Twilight. Den var superduper bra! Jag blev klar med den idag. Eftersom jag inte orkar sitta still så jättemycket blev det inte att jag sträckläste den. Det hade jag kunnat göra annars vill jag lova. Så bra var den faktiskt. Nu väntar jag med stor förväntan på New Moon och Eclipse också. Det är andra och tredje boken i serien. Förhoppningsvis får jag dom imorgon. Om inte annat har jag lite att välja av om jag vill läsa.

Till veckan ska jag till mammas jobb på APU. Jag är som alltid inför såna här veckor, lite halvglad över det. Jag är i alla fall mycket mycket mer positiv till det den här gången än tidigare, då det varit pest och pina innan jag väl kommit iväg. Varför det är så har jag inte en aning om. Skillnaden den här gången är att jag ska till ett ställe som jag verkligen känner, även om jag inte känner avdelningarna så mycket. Dessutom kommer jag vara på flera olika ställen, och det är ganska spännande faktiskt, att få testa på lite olika saker.

I övrigt sitter vi som på nålar här hemma. Gammelfarmor är inte helt bra, och vi bara väntar på det där samtalet... Det är inte kul. Vi var och hälsade på henne förut. Jag kände att jag verkligen ville det eftersom det var så länge sen sist. Det skulle vara jobbigt om jag inte skulle få träffa henne en sista gång lite närmare.
   För att göra det hela lite lättare för min har jag satt på mig guldhjärtberlocken jag fick av henne och gammelfarfar, på mitt dop tror jag. Det känns faktiskt redan bättre. Dessutom ser det fint ut eftersom jag har Affes ring också, så den blir som en ring runt hjärat, och det ser faktiskt ut som det ska vara så.

Nu ska jag lägga mig i sängen och njuta av lite Fall Out Boy som jag också fick när jag fyllde år (jag fick två skivor med dom, av mamma och pappa. och en Beatles av Robin!).
See Ya!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela