UnitedTears

26 maj, time for a break?

Publicerad 2009-05-26 18:26:52 i Allmänt,

Bokredovisning, franska nationellt prov, fysikprov, excelprov... Fullt upp den här veckan. Det följs av Matte B prov, svenska redovisning, kemiprov. Jisses! Det jobbiga är att jag har ju varit så trött! Har inte kunnat sova så bra. Eller, när jag väl somnat sover jag. Men det är ju det där med att faktiskt somna också! Det har inte velat gå så bra. Har så mycket att tänka på. Visserligen är det mest en sak som ständigt återkommer. Jag försöker köra min jättebraiga metod, räkna baklänges från 500, bara att det vill inte gå eftersom det där, ständigt ploppar upp i huvudet på mig. Dock, de två senaste nätterna, när jag fått sms av Anna, DÅ kan jag somna! Men tyvärr har det varit halv 2, resp 12 typ. Menmen, förhoppningsvis blir det bättre när jag får flytta ut i mitt rum igen!
  På tal om mitt rum! De kommer inte och bygger förrän vecka 24! Mamma och pappa kunde inte vara lediga nästa vecka så det blev uppskjutet. Jag blev lite besviken eftersom jag vill ha det klart NU, men bättre sent än aldrig, eller hur? När väl väggarna och det är uppe och toaletten klar, då tar det inte så lång tid med resten! En del saker kan man ta under tiden de jobbar till och med. Hoppas bara att det blir klart innan Sofia kommer! Det är inte omöjligt! Inte om jag jobbar hårt när byggarna är klara. Jag är positiv till det hela.
   Och på tal om positiv. Det är just vad jag kände mig när jag vaknade klockan sex imorse. Jag måste ha drömt något väldigt bra, för aldrig har jag väl vaknat vid den tiden och känt mig alldeles varm och glad inombords och positiv till verkligen allt! Även fysikprovet och att gå upp tidigt kändes som en barnlek då. Antagligen var det en VÄLDIGT snygg kille med i drömmen, för det brukar vara anledningen till att jag är glad när jag vaknar, crazy for guys as I am.

Då var det väl dags att avrunda det här inlägget och börja plugga kemi så smått.
See ya!
!Bye!

Kommentarer

Postat av: Sofiiiia

Publicerad 2009-05-28 07:23:30

Har kollat upp resor nu!

Det finns två alternativ, jag åker anntingen till sthlm den 12 och därifrån med buss till karlstad den 13e- kommer fram vid 16.45

sen åker jag på lördag den 17 tillbaks till sthlm och nattåg hem till umeeeeå.

Eller så åker jag direktbuss till karlstad här ifrån umeå, men då kan jag bara åka från den 15 juni. Prisskillnaden är inte så stor och det spelar ingen roll faktiskt, bara att första alternativet är lite krångligare :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela