UnitedTears

28 maj, duktigt!

Publicerad 2009-05-28 21:44:08 i Allmänt,

Nu har jag varit duktig och varit ute och sprungit! Skulle ändå ta cykeln till bussen som jag ska ta den hem imorgon så då tänkte jag att jag lika gärna kunde springa hem. Pusha mig själv halva vägen för det kändes som att jag inte skulle orka, men det gjorde jag! Jag tog nog ut alla dagens aggressioner skulle jag tro.
Idag hade vi en helt onödig fysiklektion, och dessutom fick vi veta att vi ska ha labb nästa torsdag efter vårt kemiprov. Det innebär att min grupp som har först har minst två timmar håltimme beroende på när vi är klara med provet, och b-gruppen har minst FYRA timmar. Det är så fruktansvärt ovärt så det finns inte! Det är nog inte många som kommer dit! Dessutom har vi TF nästa vecka, vilket vi, hela klassen, trodde vi var klara med. Usch. Jag har varit så trött idag, så det är nog därför allt har känts extra jobbigt. Petter var ju här igår, och det vart lite sent. Det var superdupertrevligt dock! Men självklart kunde jag inte somna sen. Men men... Tack vare att jag var så trött blev jag övertrött också och fick mig en del hjärtliga skratt. Sen träffade jag på Scott, Andy och Pascal idag. Dom mupparna är några jag knappast ser längre! Så det var lite trevligt, även om det bara var ett hej.

Nej, nu måste jag stretcha! Samtidigt som jag lyssnar på Miley Cyrus! Känns lite töntvarning där, men hon är bra! Så det så! God Natt och ha det bra!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela