UnitedTears

21 november, sweeet

Publicerad 2009-11-21 15:28:49 i Allmänt,

Det här var ju mysko. Imorse skrev jag nämligen ett inlägg här om, men det är borta!
Anways! Nu är det bara 2 timmar och 51 minuter kvar tills jag sitter i biosalongen och New Moon visningen drar igång! Uh så jag längtar!! Det enda jag tänkt på under flera dagar! GAAH, kan inte vänta! *tihi*

Sen tänkte jag att jag skulle tipsa om en urbra sångerska! Jag har lyssnat på henne hela dagen, hon är awesome!
Her name? Kate Voegele! Jag "upptäckte" henne när hon addade mig på Facebook efter att hon sett att jag gillar One Tree Hill. Efter ett tag insåg jag att hon var ju faktiskt med i serien också! Hon spelar Mia Catalano, en sångerska som Haley och Peyton hittar och gör stor. Hon är asbra, så lyssna på henne!

Hon är del till att jag har varit så pigg och glad idag! Trots att jag läste till halv tre i natt, hehe.

Nu ska jag inte göra någonting tills det är dags att åka in till stan!
Bye!
/AJ


Är hon inte vacker?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela