UnitedTears

25 november, tode

Publicerad 2009-11-25 17:14:35 i Allmänt,

Härom natten när jag inte kunde sova läste jag istället ut min bok. Därför gick jag igår till skolan bibliotek för att låna Charles Dickens En Julsaga! Den är svår och jag kan inte påstå att jag har hängt med jättemycket i den, men det verkar bra. Jag vill se den filmen! Den verkar AWESOME!

Mindre awesome var provet vi hade i matte idag. Jag satt i 2,5 timmar!! Igår kändes det jättebra och jag trodde att jag skulle klara provet galant! Men så sätter jag mig och får provet och inser att där fanns ju mycker mer än det vi skulle ha, och uppgifter som vi knappt stött på tidigare. Det kändes tummen ner och jag var besviken på mig själv, tills jag fick veta att jag inte var den enda! Antagligen får vi ta oss ett snack med vår mattelärare på fredag, hehe.

Mamma håller på att adventstäda nu, och det ska väl jag med senare. Om jag orkar. Jag känner mig helt slut! Annars lägger jag mig och läser! Såvida inte mamma behöver hjälp.

Mot oändligheten, och VIDARE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela