UnitedTears

29 oktober, tuffa dagen

Publicerad 2009-10-29 20:08:11 i Allmänt,

Idag har det varit tufft vill jag lova! Jag följde med pappa till hans träningspass. Det blev powerwalk, fast för mig som redan har bra promenadkondis var det inte så jobbigt. Dock mycket skönt! Därefter åkte jag och pappa till Telia, men det tog sån tid med kön att vi sket i det, åt i stan, handlade och åkte hem. Vi var inte hemma någon vidare lång stund innan det var dags att åka igen. Mamma och pappa skulle ta med sig katten Charlie till veterinären för att ge en spruta för att torka ut varet i hans sår, tror jag, och då passade jag på att träna. När det väl kom till veterinären visade det sig dock att det hade blivit ett missförstånd, så mitt ca 50 minuters pass som det skulle ha varit blev till ett nästan två timmars pass. Vem tror att jag är trött nu med andra ord? Jag är i alla fall grymt nöjd, det känns så skönt! Jag riktigt längtar efter sängen, att få krypa ner och moijsa till det och få soooova! Imorgon ska vi och spela badminton, så jag håller fast vid vad jag sa tidigare i veckan; det är nog inte meningen att jag ska kunna röra mig till helgen! Men vad gör det? Då får jag vila, med rätt!
Just nu känner jag mig lite irriterad. Jag hade tänkt se One Tree Hill och koppla av lite innan sovdags. Självklart går det ju då inte att komma in på hemsidan. Det blir bara fel på sidvisningen gång på gång på gång. Så fruktansvärt typiskt! Redan imorse kände jag att det inte skulle vara min dag idag! Okej, bara två saker har inte gått som jag ville.... äsch då, det är nog bättre att ha en dålig dag någon annan dag.

Anyways, nu ska jag försöka hitta på något annat kuligt att se på. Harry Potter igen kanske? Hm.. Vi får se.

See ya!
Bye!


En bushund vid namn Disney

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela