UnitedTears

26 september, höstfoton

Publicerad 2009-09-26 19:12:57 i Allmänt,

Gick ut och fotade lite förut. Bilder på både mina söta hundar och på lite natur runt där jag bor!
Tänkte att jag skulle ladda upp bilderna här, so here they are!

Först ut kommer lite hundar;


Se så mysigt man kan ha det.


Chivas!



Min lilla Disney pojke


Chivas var svårflörtad, inte ens ville han ha godis först
men som ni ser är den nu borta.



Pricken



Disney, han kan sitta fint allt!



Så här kan det gå när Disney vill vara i fokus, haha


And now, lite bilder från vår omgivning här på landet



Personligen tycker jag detta påminner lite om en park.



Jaa.....



Hm....


Himlen är alltid är spännande foto-objekt måste jag säga.


"-suck- Vi har en lång väg att gå" - Shang (Mulan 1998)


Efter att ha haft så mycket arbete om skogen i skolan
så vet jag att detta tillhör en RÖNN


Detta tillhör däremot skott från LÖNN.


Det här har jag hört, ska vara LJUNG. Också lärdom från skolan, tihi.


En skalbagge i mossa.
Jag är faktiskt inget underbarn! Jag kan inte komma ihåg vad varenda
mossa heter, va! (tihi)


Dock råkar jag veta att det här är blåbärsris med ett blåbär på.


Och att vi har här en liten minigran här, det vet jag också.


Fortfarande, inget underbarn! Jag vet att det är en svamp,
sen vilken svamp kan kvitta, så det så! *ler stolt*


Eftersom jag tog bild på blåbär, var ju lingon ett måste också.


Mossranden här tyckte jag var lite intressant faktiskt. I alla fall irl.


Kanske dags att knalla hemåt nu?


Intressant vinkel, grodvinkeln?


Jag älskar att komma hem och se det här!



Kommentarer

Postat av: kim

Publicerad 2009-10-15 14:48:54

vackra voffsingar! vilken ras är dom? kul att hitta mcfly-fan med :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela