UnitedTears

Dags att börja konditionsträna

Publicerad 2010-04-29 18:25:03 i Allmänt,

Tagga tagga! Jag hittade ett träningsprogram som passar mig perfekt! Konditionsmässigt i alla fall. "Stava rädd med Martin", Martin, han brottaren som var med i Let's Dance. Han har gjort ett program som finns uppe på Aftonbladet. I alla fall ska jag testa mig på det, med lite små justeringar så det passar mig och min övriga träning. Nu ska här bara tankas bra musik till mobilen som kan ge en extra skjuts där ute! För övrigt innebär denna träning Powerwalk. Promenad/stavgång 4-5 gånger i veckan, olika metoder, olika länge. Spännande detta! Tips på bra träningsmusik någon?



Mitt mål är dock inte, som rubriken säger "Gå dig smal - på sex veckor". Jag vill bara få in mer sunt i min vardag, få röra mig mer på ett varierat sätt och må bra. Detta är helt enkelt bara en utmaning för mig träningsmässigt, även om det med stor sannolikhet är en bra metod för viktminskning (med rätt mat förstås). So that's how it is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela