UnitedTears

Glöggmingel

Publicerad 2010-12-18 18:14:47 i Allmänt,

1) Jag har glömt att berätta att jag ska på McFly i april, right?! Det ska jag, flygbiljetter bokade, och konsertbiljett köpt. Så det så!


2) Idag var jag på glöggmingel hos U&V och Max! Det var mycket folk, men med ytorna att röra sig på märktes det knappt. Det var riktigt trevligt, och jag och två barn till mammas kollega letade tomtespår! Vi hade dem allesammans. Det var helt fantastiskt hur uttänkt allt var, med mat, lekrum till barnen, "julklappar" under granen som barnen fick ta, glöggen, granen, allt! Imponerande var det! Jag hoppas att jag får vara där någon mer gång innan jul. Det är ju nästan mitt andra hem numera, taha.

Nej, nu ska jag se på julkalendern, Vampire Diaries och bara ta det lugnt. See you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela