UnitedTears

Lucia och julgodis!

Publicerad 2010-12-13 17:42:52 i Allmänt,

För att tagga inför Lucia har jag i helgen bakat en hel drös med julgodis! Det då jag inte hade mina trötthetssvackor. Jag har ju nämligen än en gång lyckats bli lite halvsjuk. Men den här gången var det inte mitt fel! Det var mitt öras fel! Det där dumma hålet tyckte tydligen att det var dags för en ordentlig inflammation/infektion, vilket jag tyckte var elakt eftersom jag blev sjuk av det.

Efter två besök på vårdcentralen börjar det nu bli mycket bättre. Jag är bara trött fortfarande.

Men som sagt, jag bakade julgodis, och det var jätteroligt. Jag tror jag lyckades med 8 timmar utan en svacka då jag bara stod och bakade. Jag räknade ut att jag satt ner i max 10 minuter under dom timmarna. Med ett bra resultat gjorde det dock inget alls! Jag var helt slut efteråt dock och vilade läääänge.


Det här är lite av det jag gjorde.
Mer än det här ligger i skafferiet och väntar på att bli uppätet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela