UnitedTears

Bilder på mitt rum

Publicerad 2010-07-18 18:17:32 i Allmänt,

Här är några små glimtar av hur mitt rum ser ut numera. Det är riktigt mysigt. Möbeln som tv:n står på är för övrigt den jag inhandlade från IKEA igår. Den som jag hade några problem med att få ihop (fråga mig inte varför). Det var också till den jag lyckades ha sönder hela 3 stycken pluggar... Trots allt står den där.



Om någon skulle känna sig sugen på att hjälpa mig med lite design eller kanske en ny header, kanske med hjälp av idéer, eller till och med skapandet. Det skulle uppskattas!




Kommentarer

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-07-18 22:04:35

Vilket härligt rum! ;d

Jag har också den dära affischen med beatles i stugan :)

Jag kan hjälpa dig med en ny header fast vet inte så mycket om det xd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela