UnitedTears

Eclipse

Publicerad 2010-06-30 22:37:30 i Allmänt,

var riktigt jävla bra! Den bästa filmen jag sett på länge! Redan i början satt jag och log för mig själv, och emellanåt satt jag och skrattade ordentligt. Jacobs kommentarer är bara så sköna! Han gjorde hela filmen! Inte skadar det att han ser riktigt bra ut i den här filmen....

 

Jacob i den här scenen. Då dog jag nästan!!!

 

 

Some say the world will end in fire;
Some say in ice.
From what I’ve tasted of desire
I hold with those who favor fire.
But if it had to perish twice,
I think I know enough of hate
To say that for destruction ice
Is also great
And would suffice.

Fire and Ice by Robert Frost


Kommentarer

Postat av: jeanette

Publicerad 2010-07-01 16:04:02

svar: ja eller hur, riktigt rolig, och ja håller med dig Taylor Lautner gjorde hela filmen! jag älskar den också :d

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela