UnitedTears

En fin vecka

Publicerad 2010-10-27 14:11:28 i Allmänt,

Idag har jag tagit första steget till en god gärning. Blodprover för att förhoppningsvis senare kunna ge blod, och plasma. Det var lite otäckt när den stora nålen trycktes in i armen, och när den drogs ur. Det gick ju bra i alla fall, och nu ska jag bara vänta och se att proverna blir godkända.

Nu ska jag köra vidare på Peter Jöback musiken och försöka jobba lite med Samhällskunskapsuppgiften, en uppsats om ett samhällsproblem innan jag åker på min pianolektion.

Ikväll är det då dags för Halloween-studentfesten. Sweet! Jag kommer gissar på att jag kommer vara trött imorgon.

Fest ikväll, barnvakt på fredag, jobb på Halloween-paraden på söndag. Det blir en del den här veckan. Och sedan lov nästa vecka. Då är farmor här, det blir mer jobb samt plugg av fysik eftersom någon idiot har lagt ett prov tre dagar efter lovet. Den personen är inte särskilt omtyckt kan jag tala om.

Nej, ska jag hinna komma någon vart med mitt samhällsproblem måste jag sätta igång nu.

Babai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela