UnitedTears

Sol, strålande sol

Publicerad 2011-07-28 13:20:30 i Allmänt,

Okej, jag orkar inte. Jag är helt trött, och solen har varit strålande de senaste dagarna och jag har därför velat vara ute en del.

Igår var jag i alla fall barnvakt och efter en del övertalning gick vi ut och jag fick gå ner till vattnet, och det slutade med ett dopp efter en stunds lekande. Det var jätteroligt, och min tremänning är jordens sötaste!

Idag hade jag tänkt träna efter jobbet, men med detta väder vill jag ju inte stänga in mig på ett gym. Istället blir det kanske att lägga sig vid vattnet ett slag, och möjligen ta en liten springtur alternativt rask promenad. Väder och vind bestämmer. Blir det regnigt blir det nog gymmet ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela