UnitedTears

Godkänd!!

Publicerad 2011-05-24 16:03:45 i Allmänt,

Jag blev godkänd på fysiken! Skönt! Nu kan jag släppa det. Religionen är också avklarad nu, så även den kan jag släppa. Lite besviken över att jag inte riktigt klarade ena VG frågan. Jag vet inte riktigt om jag kan få MVG då...

Det enda jag har kvar att oroa mig för är programmeringen, affärskommunikationen (som jag på sätt och vis hoppas inte blir av, men att jag får MVG ändå *angel*) och huset. Trots att vi hade sagt en gräns, att under det här går vi inte, för då har vi inte råd att flytta, ger den intresserade oss ett fruktansvärt dåligt bud! Vi sa givetvis nej, och hoppas att hon tänker om. Vi har dock inte fått veta något än, men vi håller tummarna att hon vill ta vårt något lägre pris. Vi vill ha lägenheten vi har sett!

Okej, vi och vi, om vi nu skulle få den får inte jag följa med men ja, vi vill ha den.

Nu ska jag fira att jag är "klar" med skolan genom att titta mer på Game of Thrones!

Är Jon Snow (Kit Harington irl) snygg or what?! Svar ja! I alla fall när man "känner" hans person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela