UnitedTears

En uppdatering!!

Publicerad 2011-10-25 18:23:14 i Allmänt,

What a day!

Jag fick äntligen sova ut, om än oroligt på morgonen. När jag väl gick upp kom en kompis förbi som hastigast. Helt fel sa jag att det var flera år sedan vi sågs sist. Det var inte igår kanske, men i och med att vi gick på gymnasiet samtidigt kan det väl inte vara mycket mer än 1,5 år sedan? Oavsett var det himla roligt att ses. It's been far too long!

Ganska strax efter att hon hade gått, kom en annan kompis. Vi gick och köpte en riktigt mumsig sallad till lunch har har sedan suttit och pluggat. Ca halv sex lämnade vi min lägenhet. Hon skulle hem och jag behövde till apoteket och köpa sjukdomsbot. Jag har nämligen gått och blivit med feber och halsont/förkylning. Lagom till en stor tenta. Dock får jag skylle mig själv som länge klagat på att jag aldrig blir ordentligt sjuk. Jag är glad att jag nu fått det lite mer ordentligt, även om tidpunkt är opassande. Men sådant får man ta.

Kan hända att jag, trots det, åker bort över natten. Kan vara skönt att få komma bort från alla studier. Jag är fruktansvärt slut i huvudet nu. Snart har jag pluggat bort grammatiken istället för att få in den. A break is very much needed!

Till att börja med har jag nu börjat koka ett ägg och tänkte rosta mig en smörgås. Det plus det lilla som var kvar av Kinamaten blir min kvällsmat. Aptiten är väl inte på topp just nu.

I alla fall... Ha en trevlig tisdagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela