UnitedTears

Finally over!

Publicerad 2011-10-28 13:00:15 i Allmänt,

Nu är den där nedrans tentan äntligen klar! Då är det bara att hålla tummarna att jag klarar den och så slipper jag grammatiken för den här terminen!! Det kändes mycket bra (peppar peppar) när jag var där, så jag hoppas att jag i alla fall blir godkänd.

Just nu sitter jag och förbereder mig mentalt inför min extrauppgift till Phonology modulen. Det är lika bra att ha det gjort eftersom den ska lämnas in senast fredag, och jag tänkte att jag gör det på torsdag när jag ändå är på universitetet.

Kaffe och sätta igång kanske? Passa på innan jag behöver göra mig i ordning för Halloween fest! Egentligen är jag än så länge ganska otaggad, men det blir säkert snart ändring på det! Bara jag blir lite piggare. Nässpray och luftrörsvidgande blir min taggning.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela