UnitedTears

En måndag

Publicerad 2011-09-26 22:00:58 i Allmänt,

Idag har det både hänt mycket inte mycket alls. Skolan var ungefär lika tråkig den senaste tiden. Dessutom ville jag hemskt gärna komma därifrån och få en annan "sak" "överstökad". Den "saken" gick nog... bra? Jag vet inte riktigt. Det får nog tiden avgöra. Dock tog det tid, så 35 min innan jag skulle vara på gymmet åkte jag därifrån och fick slänga i mig lite föda innan jag kastade mig på cykeln igen. Jag hann! Och körde då ett corepass, men ingen löpning. Jag känner att en förkylning är på gång, och att det är lite trångt åt luftrören så jag lät bli. Vi gick 30 minuter på löpbandet istället och sedan pratade vi. Länge som vanligt. Vi blir sällan klara "i tid", utan är kvar till de stänger nästan.

Nu sitter jag med en kopp te, och har just ätit ett knäckebröd med stekt ägg. Det fick bli dagens middag. Inte jättebra, men det enda jag kan få i mig så här sent. Eftersom jag är ledig imorgon ska jag nog se ett avsnitt av Vampire Diaries! Har missat de två första på tredje säsongen ju! Inte okej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela