UnitedTears

Oh glory days

Publicerad 2012-12-28 10:24:14 i

Vilket väder vi hade igår! Klart och fint. jag åkte ända från toppen på två backar. En ena var så lätt att jag lyckades hålla mig uppe hela tiden. Den andra, den jag har åkt i hela tiden, hade så mycket lössnö att jag fastnade och därför trillade. Lika kul än dock! Fast jag orkade inte åka länge igår. Iag kommer jag inte att orka alls. Jag har åkt på den där härliga förkylningen som min familj har haft. Nu är vi tre av fem som är dåliga. Det kan hända att vi åker hem redan idag då. Buhu, jag vill ju åka! Åker dock hellre hem och är sjuk där, mot att vara det här. Ah well... Jag får vara tacksam för den tiden vi har fått åka och att vädret ändå har varit så himla bra! Det har varit lagom kallt och mycket snö. Jag har kunnat lära mig åka och slapp några allvarligare skador. Tjaa, man ska väl sluta med flaggan i topp?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela