UnitedTears

Hemkomsten

Publicerad 2012-07-23 11:27:58 i

Som jag sa i fredags vände mitt humör och min trötthet. Det höll i sig så jag kom iväg och fick ett härligt träningspass. Sedan fick jag god mat hos mina föräldrar innan jag gick hem, såg på Gilmore Girls och näst intilll somnade i fåtöljen. Tidig läggdags.
 
På lördagen vaknade jag utvilad och kom upp i tid. Jag följde då med Carina och Amanda till självplockning av jordgubbar. Det var jättemysigt, och vi tog även en liten fika efteråt. Efter lunch åkte jag och mamma till IKEA, jag åt god mat hos mina föräldrar igen och sen bar det av till förlovningsfest i mellanlandet. Hur roligt som helst med härliga människor! Jag träffade även en gammal klasskamrat från högstadiet. Det var fantastiskt kul. Vi har bara hejat på varandra på hans jobb ett par gånger de senaste fyra åren. Mysigt med en catch-up.
 
Igår blev det däremot inte mycket gjort. Sen uppstigning följd av lunch och en kantarelltur ut i skogen. Jag insåg då att jag verkligen saknar mitt gamla hem! Den friska luften, naturen, skogen. Jisses vad jag saknar det! Jag kom HEM!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela