UnitedTears

Stressig förmiddag

Publicerad 2012-06-29 11:59:17 i

Idag kan jag meddela att det har varit allt annat än lugnt på jobbet. Nu börjar det avta lite, och jag får tid att pusta en aning. Det har ringt i ett sedan jag öppnade växeln klockan åtta imorse. Som mest hade jag en kö på nio samtal. Där höll det sig ett tag innan jag fick bort dem. Då är jag inte typen som pratar länge per samtal heller, utan vill ju "bli av" med kunden så fort som möjligt så att de för hjälpen de vill ha. Trots de långa köerna både till mig och en del av avdelningarna har jag inte stött på någon otrevlig alls *peppar peppar*. Det är jag oerhört tacksam för! En del har givetvis varit trötta på att vänta osv, men inget har gått ut över mig. Annars är det inte ovanligt att en del tar ut sin ilska på första bästa person (dvs mig och mina växelkollegor), men idag har alla haft överseende när jag har försökt att förklara läget. I stressade situationer är det mycket hjälpsamt. Tack alla förstående kunder! Jag gör så gott jag kan, och ni gör mitt jobb så mycket lättare och roligare! En vänlig röst, trots väntetid eller dylikt, det kan verkligen göra min dag, det är de människorna som gör det här jobbet så värt!

Inatt sov jag bara fem timmar, igen... Det blir inte många timmar, igen. Jag antar att även om hjärnan är trött, och jag är trött gör ett stillasittande jobb - när jag inte tränar - att det kan bli svårt att sova. Ikväll ska jag därför försöka att träna när jag har slutat! Lite träning plus att det är fredag kommer nog att göra susen för min sömn. Inatt kommer jag att sova som en stock! LOVELY!

 

Gammal bild från när vi hälsade på Chaplin och hans syskon (syskon på bilden) som små små bebisar. Jag var lite mörkare i håret då... Nu är jag så gott som mitt vanliga blonda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela