UnitedTears

Trötta föreläsningar

Publicerad 2012-11-29 22:29:03 i Allmänt,

Note to myself: ät inte socker innan läggdags. Resultatet blir en ganska sömnlös natt. Inte okej.

Föreläsningarna numera är inte särskilt intressanta vilket inte gör tröttheten bättre. Omvänt; tröttheten gör inte föreläsningarna mer intressanta. Jag MÅSTE ändra inställning. Tills dess; har jag lyckligtvis Michaela som kan underhålla mig. Efter dagens föreläsningar fick jag dessutom sällskap av henne hemma på en mellisfika. Precis vad min ork räckte till!

Imorgon ska vi träna på morgonen. jag ska öka vikterna på styrkan, men då behöver jag hjälp. Spännande att se hur det går. Sedan, vid lunch åker jag iväg för helgen! Klarin, mys och julfest!

Läggdags nu! Sleep tight!



Kommentarer

Postat av: Mickis

Publicerad 2012-12-03 12:03:57

Sökte "Gilla" knappen men hittade den inte, dags för blogg.se att inför det :D

Svar: Det gillar jag!
Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela