UnitedTears

Lätt träning? Vad är det??

Publicerad 2012-10-29 20:03:11 i Allmänt,

Träningen skulle inte bli av. Om den skulle bli av skulle den bli lätt. Endast lite kondition följt av mycket bastu. Kan jag lyda mig själv då? Självklart inte! Det slutade med att jag genomförde mitt intervallpass vilket tar ca 1h 5 min. Därefter gick jag till receptionen och frågade om det fanns några platser kvar till core-passet. Alltså över 1,5 h effektiv träning med endast lite bastu för att torka mig efter duschen. Så det kan gå! Jag skyller på vädret som "hindrade" mig från att cykla till universitetet. Jag ville ju gärna komma dit, men jag hade blåst bort längst vägen om jag hade försökt... Så det kan gå, så det kan gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela