UnitedTears

Listan

Publicerad 2012-09-28 12:03:00 i

Min vän, NettaN, la upp en lista på sin blogg med "teman" på vad ett inlägg ska innehålla. Det tyckte jag var en rolig idé som är väldigt bra om man skulle råka ha idétorka. Nu har jag kopierat hennes rakt av, och har plockat ut det som passar mig men ska väl försöka att lägga till lite mer också. Tack NettaN för att jag sno den av dig!
 
  • En rolig kväll
  • Det här stör mig
  • Ett pinsamt minne
  • I min väska
  • Det här saknar jag
  • Detta ångrar jag
  • Mina ambitioner
  • De här har jag gjort för att göra en kille svartsjuk
  • En sak jag ska göra innan jag blir 30
  • Mina drömmar
  • Det här är jag beroende utav
  • Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
  • Det här får mig att gråta
  • Mina favorit låtar
  • 2 nya sanningar om mig
  • Snyggaste kändiskillen
  • Dina favoritfilmer – just nu
  • Tv-serier du är beroende av – just nu
  • Högsta önskan just nu
  • 2 låtar du aldrig tyckt om
  • Bild på dina kläder nu
  • Min telefon
  • Mina favorit bloggar
  • Vilket språk skulle du helst kunna
  • 3 bra saker som har hänt de senaste dagarna  
  • 3 dåliga saker som har hänt de senaste dagarna
  • Någon jag ser upp till 
  • Något som attraherar mig

Kommentarer

Postat av: jeanette

Publicerad 2012-09-28 12:40:02

tihi ingen orsak! Roligt att du blev inspirerad :D

Postat av: Mickis

Publicerad 2012-09-30 09:39:47

Den här snor jag :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela