UnitedTears

Vissa dagar

Publicerad 2012-09-30 14:46:27 i Allmänt,

Då var det söndag igen, och dags för oktober imorgon. Hur går detta till? Var tar tiden vägen? Nyss fyllde jag år och blev firad. Nyss tog jag en spontanresa till London. Nyss var det sommar. Nu är det kallt (det älskar jag!), oktoberdags, skolan är igång, mamma fyller år snart, snart jul...... listan kan göras oändlig...
 
Trots att dagar, veckor och månader flyger iväg och stressar på är det underbart när det finns dagar som stannar upp lite, där man har så där fantastiskt roligt och mysigt. Min helg nu har varit hur bra som helst! Det började med att umgås lite med Therese varefter vi åkte på inflyttningsfest och sen gick ut. Det var riktigt roligt, och något jag kommer att kunna leva på länge.
 
Inte nog med en bra utekväll! Igår träffade jag Klarin för första gången på länge! Det har varit tomt utan henne. Även om jag inte alltid tänkt på det så har det funnits en tomhet som verkligen fylldes ut igår. Vi satt och pratade och pratade, och det var så underbart att ha henne nära igen. Det gjorde ont när vi skiljdes åt, även om vi inte bor en evighet ifrån varandra. Det är lite ovant att det inte bara är att höra av sig så ses vi inom en halvtimme, utan att det nu kräver lite mer planering och ca 2 timmars resa. Fast eftersom vi båda är där vi vill vara får det gå. Man anpassar sig efter situationer.
 
I alla fall har det varit en underbar helg för mig, och jag är helt slut! Jag somnar nästan ståendes. Därför ska jag nog återgå till soffan och ta mig en lur.
 
So long...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela