UnitedTears

4 stötvågsbehandlingstillfället

Publicerad 2013-01-30 16:44:03 i Allmänt,

Fy i det-varma-stället-där-nere-under-jord-som-är-himlens-motsats! Fjärde besöket hos sjukgymnasten med stötvågsbehandlingen. Idag var värsta gången hittills. På vissa ställen ger jag utan problem 7-8/10 i smärtnivå. Inte skönt med andra ord... Det har gjort nytta i alla fall för nu har jag kunnat gå med skor i flera dagar! Jag har inte känt av något, även om jag idag då märkte att det inte var helt läkt. Nu blir det ett par dagars vila från skor igen eftersom det blir irriterat igen av behandlingen. Det är väl lika bra kanske. Träningen vilar jag fortfarande från. Den där dumma hostan vill ju aldrig ge sig! Usch, fy och blä.
 
Nu ska jag dyka in i min bok, Mikobiologi som jag betalade drygt 400 spänn för, som är på 168 sidor och som vi ska använda ungefär 3 föreläsningar. Det känns bra det här........
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela