UnitedTears

En favorit

Publicerad 2013-07-29 12:51:00 i Allmänt,

Säg det till alla
Jag är på väg
Det finns ju så mycket att se
Blå himmel däruppe
Och jag är på väg
Bästa platsen är där jag just är

Säg det till alla
Jag är på väg
Och jag älskar varje steg jag tar
Går i solsken javisst
Och jag är på väg
Och jag har bästa vägarna kvar

Och det bästa som finns
Är att träffas igen
Det spelar ingen roll när och var
Vi berättar för varann
Och det känns så bra
Åh, jag känner mig så glad

Så tala om
Jag är på väg
Så mycket som finns där framför
Under stjärnhimlen där kan jag vila sen
Medan månen ser på vad jag gör

Varken sol eller regn
Kan hindra mig
För snart kommer solen igen
Och den vinden som just rör vid min kind
Får mig att le
Åh, allra bäst är där jag just är

För jag är på väg nu
Det är säkert
Ja, jag är på väg nu
Jag är på väg nu
Ja, jag är på väg nu
Jag är på väg nu

Säg det till alla
Jag är på väg
Och jag längtar tills jag är där
Blå himmel där uppe
Jag är på väg
Finns inget så bra som det här

Så säg det till alla
Jag är på väg
Och snart är jag hemma så klart
Går i solsken javisst och jag är på väg
Tycker livet är helt underbart
Jag är på väg
Ja, jag är på väg
 

~Björn Skifs & Robin Bivefors; Björnbröder (2003)
 
 
Jag fullkomligt älskar den här låten! Filmen med för den delen. Den är oerhört fin och något som alla borde se - enligt mig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: jeanette

Publicerad 2013-07-29 17:34:31

åh så söt fin och riktigt underbar låt!!

Svar: Visst är den!:D
Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela