UnitedTears

Foki bloggade om intressant (?) nytt plagg.

Publicerad 2013-06-26 13:35:00 i Allmänt,

 
Igår när jag satt och bloggläste kom jag över detta inlägget på Foki's blogg. Håriga leggings... för att avvärja eventuella beundrare. Vadan? Det var en sådan chockerande sak att komma på att jag var tvungen att dela med mig av det!
 
Nog för att jag inte är den bästa på att raka benen, men inte skulle jag vilja ha ett par leggings av den sorten. Nej, då kan jag fortsätta med mina orakade ben och spara pengar på olika sätt dels genom att slippa betala för håriga ben och dels för att jag, om jag vill ha det, slipper köpa dyra rakblad. Så det så!
 
Därför håller jag nog ändå med Foki. Tyvärr, i våran ytliga värld, har nog Foki rätt i att dessa leggings i alla fall skulle tjäna sitt syfte.Både den ena och andra beundraren kanske skulle bli lite ställd.
 
För övrigt verkar det bli en recenssion av How to be a Woman snart. Den går snabbt framåt i läsningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela