UnitedTears

Följetång

Publicerad 2013-11-30 01:03:24 i Allmänt,

En bra kväll följdes av en dålig natt som följdes av en trött dag som avslutade med en mycket trevlig afton i sex, lek och intimitetens anda. Jag befann mig på ett homeparty med erotiskt tema. Det var oerhört spännande och intressant! Mest lycklig blev jag av korsetterna som jag såg. Det blev alltså till att beställa en. Jag provade en modell i en storlek och en annan modell i en annan storlek. Den jag beställde provade jag för stor och utgick från den andra modellens storlek. Alltså hoppas jag att modellen som jag ville ha kommer att passa lika bra som den andra gjorde.

Jag ser fram emot att få hem den!

Nu ska jag avsluta med en varm dusch och sängen. Jag är så galet trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela