UnitedTears

Pass 1/8

Publicerad 2013-10-28 17:33:00 i Allmänt,

Trötter halvsitter/ligger i en soffa på jobbet - givetvis där det inte befinner sig några människor - och väntar. Ikväll är det dans för första gången. Om dans ens är rätt ord att använda. Det finns ju med i aktivitetens namn, men om det sedan är så mycket dans som styrka, koordination, kroppskontroll, smidighet och rytmiska rörelser är en annan sak.

Poledancing alltså. Det är vad jag har gett mig in i. En kurs på 8 tillfällen med start idag. Jag är riktigt förväntansfull! Det är en utmaning och sådana älskar jag!

För att bli ordentligt taggad ska jag nog ta mig en halvnap på 10 så att jag är riktigt redo och full av energi sen! Wiiee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela