UnitedTears

Livet på en pinne

Publicerad 2014-04-28 18:51:03 i Allmänt,

Sista kvällen hemma innan jag åker till mitt älskade Åhus. Solen skiner och det är varmt ute. Jag lagade god middag som jag tog med ut på altanen och nu sitter jag här och njuter av naturens ljud. Vattnet skvalpar, fåglarna kvittrar och det surras runt mig. Samtidigt går solen sakta men säkert ned över de trädtoppade bergen. Det här är livet!


Träningskläderna är fortfarande på och snart börjar jag väl lukta. Vad gör väl det? Jag är ensam, matsäcken till resan är ordnad, väskan packad och det enda jag behöver göra mer idag är att diska mitt middagsfat och duscha. Det finns gott om tid.

Idag utförde jag "dag 2" på mitt nya träningsschema. Efter senaste mötet valde vi att splita programmet och inte köra helkropp. Idag stod rygg, biceps baksida ben och mage på schemat. Från att ha kört 3x6 reps till 3x15 blir det en rejäl psykisk omställning. Det gick helt okej i alla fall! Underarmarna saknade cirkulation åtminstone, och magen brände! Stående bålrotation följt av hög planka i ringar med benlyft följt av ett cirkelset med crunches, cykel, ryggresning. Oh my, vad det kändes till slut! Jag lär ju ha träningsvärk imorgon... *happy face*

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2014-04-28 19:38:55

för himla nice!

Svar: Jo, det var underbart faktiskt! :D
Alexandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela