UnitedTears

Nya tag?

Publicerad 2014-02-27 09:41:55 i Allmänt,

Huvudvärken har förföljt mig hela veckan. Spänningarna i nacken och käkarna har varit riktigt besvärande. Det har alltså blivit en lugn vecka med lätt träning i tisdags och i övrigt matteplugg, lite promenad och igårkväll yoga. För mina spänningar som dyker upp titt som tätt är yoga det perfekta hjälpmedlet. På en gång lossar mycket av spänningarna, om än inte fullkomligt.

Idag känns det alltså något bättre. Med sovmorgon, långfrukost och lyx hoppas jag att jag kommer orka stanna till vid -berget på vägen hem för en liten springtur. Har jag tur orkar jag träna imorgon eftermiddag också och få en fin start på en bra helg.

På lördag ska jag och mamma på opera! På söndag fyller lillebror år, som dessutom kommer hem vilken dag som helst! Åh, vad jag längtar efter att få träffa honom!

Jag älskar att få bli barnslig. Ta en stor klick färg, stoppa fingrarna i och börja måla. So what om det blir förskräckligt fult? So what om det blir kladdigt - ju kladdigare desto bättre! So what om jag beter mig som en 5-åring. Det är en del av min charm...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela