UnitedTears

Vinterklampande

Publicerad 2014-01-26 19:11:32 i Allmänt,


En härlig söndag. Gardinerna hjälpte att stänga ute solljuset, men trots det tycks jag ha en inneboende väckarklocka som ringer strax innan åtta och runt tio. Vad gör det när en äntligen lyckas sova någorlunda?

Bilderna idag var min paus. En promenad åt ena hållet och klampande på gården efteråt. Jag hade köat låtar som skulle lyssnas klart på!

I övrigt har jag främst spenderat tid vid matbordet, inte BARA ätandes. Nej, jag har krånglat omkring med matten. Lätta grejer som blev svåra. Med hjälp av Rickard igår och Klarin idag är jag snart klar med ytterligare en del! Jag förvånas fortfarande över hur mycket jag njuter av att sitta med dessa övningar. Jag? Matte? Pfft, otänkbart! Trodde jag...



Igår såg jag förresten en domherre på gården! Jag blev alldeles till mig! Dessa vackra fåglar - som jag dessutom har målat - valde att besöka min tomt! Då kunde jag inte låta bli att köpa med talgbollar hem igår som nu sitter uppe bland träden. Välkomna, välkomna kära fåglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela