UnitedTears

Den bästa sommaren på g!

Publicerad 2014-06-28 14:53:05 i Allmänt,

Sommaren har knappt börjat men ändå känns det som att detta är den bästa sommaren någonsin! Det är så mycket som händer både med resor, väntan på studier och jag har haft sådana fantastiskt roliga kvällar på sistone. Jag älskar mina vänner och njuter av att få umgås med dem. Var kväll blir roligare än föregående nästan och det blir allt ena äventyr. Jag mår bra och är lycklig och det känns underbart.
 
Inatt, efter gårdagens fest, blev det ingen direkt sömn. Vi låg tre stycken i min säng på 1,2 m och det var kallt, varmt, trångt, rastlöst. Det slutade med att vi gick upp för en promenad men insåg att det regnade... Att sitta inne kändes mer lockande.
 
Tjejsnack, fest, grill, underbara soliga kvällar... Regn och dåligt väder på dagen som spricker upp för att ta hand om oss.
 
Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Det är bara att vara. Vara och njuta.

Nu gör jag en Gilmore och äter i stort sett direkt ur förpackningen. Färdig sallad hälldes i det sista i en skål med blandsallad, på med olja, krydda och bara att äta. Lorelai Gilmore style! Dessutom tog jag desserten, popcorn, innan middagen. Idag lever jag busigt!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela