UnitedTears

Can I say something crazy?

Publicerad 2014-03-23 10:22:00 i Allmänt,

Den bästa helgen på länge? Jajjemen, det har det verkligen varit! Den började med att mamma följde med mig ut till Landet i fredags. Med lite rött och bra musik satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord. Kvalitetstid på hög nivå. 
 
Igår åkte vi in till stan tidigt för att jag skulle klippa mig. Med fräscha toppar mötte jag upp mamma på stan igen. Då fick jag ett par nya, jättefina vårskor, jag tittade ut nya bågar och sen tog vi en latte på Sandy's.
 
Hemma hos föräldrarna tittade jag lite mer på utbildningar. Jag är sugen på att börja i höst men kan inte välja stad... Anyhow, jag tittade lite och sen fick jag sällskap på en löprunda. Han på cykel, jag springandes. Riktigt trevligt, underbart skön tur! Det gick lätt trots motvind och att jag andades fel.
 
Hockey på olika håll följdes av att mina vänner och jag sågs hos Lasse för film och något att dricka. Vid filmförslagen dök Frozen upp och var då given! Jag var lyrisk eftersom bara jag hade sett den. Lika lycklig och nöjd som förra gången såg vi filmen, skrattade och njöt! Lasse hade gjort i ordning riktigt goda Mojitos som vi hade till filmen. Liksom förra gången är jag helt förundrad över sångarna i filmen. Musiken går in i hjärtat! Animeringen är fantastisk och rörelserna så fina. Dessutom rör den många klassiska teman med nya twister.
 
 
Min nya favoritlåt. Jag älskar scenen och den befriande känslan som de lyckas förmedla.
 
 
Den här låten är också himla mysig. Den bjöd på många skratt tidigt. "Klick-klock-klick-klock".
 
 
 "Can I say something crazy?"
 
 
Och här har vi filmens hjälte! OLAF!
 
Filmkvällen slutade dock med poker, mer dricka under timmarnas gång och mycket prat och skratt. Det var en lycklig tjej som kom hem tjugo i tre inatt!
 
 
Varför inte få sig ett gott skratt till denne snubbe. Impressive indeed!
 
Lika lätt i sinnet idag, och utan minsta känning av gårdagens alkohol vaknade jag tidigt och hamnade framför tv:n med vovvarna. På tv:n? FROZEN!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela