UnitedTears

New piercings

Publicerad 2014-05-28 21:03:57 i Allmänt,

Som vanligt när det handlar om mig och piercing blir det spontant. Nog för att jag kan gå och fundera på det ett tag men när jag väl bestämt mig blir det ganska omgående. Jag ringde till M. som har hjälpt mig tidigare. Hon är en fantastisk människa, underbar att prata med och tar verkligen bra hand om en. 

Hon är oerhört professionell också. Hygien är a och o för henne. Hon byter handskar flera gånger, tvättar och tvättar, slarvar inte en tum med steriliseringen. Det är verkligen toppen att gå dit! Att sticka hål på huden/muskeln går fort men ändå tar besöken där jättelång tid. Vi pratar om allt möjligt! Det är även jätteroligt hur hon minns mig, vad för piercing jag har gjort hos henne tidigare samt min "historia" runt det. Sådant är både proffsigt och smickrande! 

Det fina är också att det går utmärkt att komma dit spontant. Har hon tid är det inga problem att köra drop-in. Jag brukar oftast bara kolla av att hon faktiskt är på plats.

I alla fall, idag drog jag dit efter jobbet igen. Hennes nya, superhärliga piercinglokal. Yes, hon hade tid! Två nya hål! Läker dessa bra lär det bli en i tragus efter sommaren också. Kanske även en till strax under den översta så att jag kan sätta en stav genom dem. De säger att det piercing och tatueringar blir ett gift. When it comes to piercings I agree completely!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela