UnitedTears

Nästa rolighet ikväll!

Publicerad 2015-02-25 17:06:00 i Allmänt, Studentlivet i Uppsala,

Det finns inte en tråkig stund just nu. När insparken är över dröjer det inte länge innan evenemangsutskottet anordnar en pubrunda. Det är lillördag, tentan skrevs förra veckan och det finns all tid i världen för att ha roligt! Norrlands öppnar även sin nya klubb ikväll vilket troligtvis innebär dans natten lång. Efter den långa insparken som innebär en cider här, lite alkohol där, mycket sent som ledde till mycket kaffe och diverse aktiviteter som om än roligt leder till stress, har magen börjat säga att den vill att jag är lite snällare mot den. Därför har jag nöjt mig med kaffe idag och låter bli den där cidern. Vem behöver sådant när Sabaton taggar humöret och kroppen går på ständigt högvarv?! På grund av den fina huvudvärken igår tränade jag inte idag och det känns... Spring i kroppen! Jag längtar till dansgolvet, och gymmet imorgon!
 
Våra fokusgrupper där vi utvärderar utbildningen är i full gång. Jag var med och utvärderade min förra termin igår och idag var jag sekreterare på en annan termins möte. Det var en upplevelse, en erfarenhet rikare! Det var inte lätt, men det gick minsann. Det var jätteroligt att höra andras åsikter om kursen jag går och allmänt veta vad äldre terminer tänker. Jag älskar att anordna och förbereda också så det passade mig utmärkt! Nu ser jag fram emot framtiden där jag har fler tankar och idéer som innebär att jag förhoppningsvis får ta ännu mer ansvar och leda. Wiiieee!
 
Nu fick jag precis veta att min vän fick brevet jag skickade! Trots mitt kryptiska meddelande lyckades hon lista ut att det var jag (vilket givetvis var meningen). Okej, nu har jag taggat klart. Snart spricker jag av duracellenergin! Pubrunda nästa! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela