UnitedTears

Nu börjar pendlandet

Publicerad 2015-02-24 23:13:14 i Allmänt,

En annons kom upp på Dynamicus Facebook-sida, jag skrev till henne, efter flera försök lyckades vi nå varandra per telefon. Lite prat, bestämde tid för intervju. Jag for till Stockholm och mot intervjuns slut fick jag veta att jag skulle få provjonna. Dagen kom, jag jobbade lite och hade riktigt roligt. Måndag och samtalet som jag hade väntat på hela dagen dök upp. Jag fick mycket beröm, men vikigast av allt: jobbet! En enorm självförtroendehöjare, något självuppfyllande, eftersom det var helt och hållet min egen förtjänst. Tänk, jag klarade det! Tog mig igenom alla delmoment. På söndag gör jag min första dag. Det blir spännande! Just nu flyter allting mycket bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela