UnitedTears

Intensivt!

Publicerad 2015-01-28 09:38:11 i Allmänt, Studentlivet i Uppsala,

Än en gång befinner jag mig i en fullspäckad vecka. Det är inspark, föreläsningar, inlämningar, möten osv. Det är jätteroligt! Även om det är lite lätt stressigt trivs jag med perioder av mycket att göra. Dels för att det sporrar till att plugga och dels för att det är roliga saker som händer.

Idag drar Kondoma Mera igång igen. Årets första möte! Imorgon har vi möte med Dynamiquen och dessutom överväger jag att gå med i marknadsutskottet och/eller eventuellt i utbildningsutskottet. Marknad ville jag gå med i förra terminen men det kändes inte som att jag hade tid. Jag tänkte att jag åtminstone ska gå på det första mötet på båda utskotten och se vad de innebär!

Igår hade vi "pubrunda" och avslutade på Snerikes. Det var mycket trevligt och det är riktigt kul att träffa alla nya reccar! Det är ett härligt gäng med många underbara och peppade människor! 

Efter frukost och en kopp te kombinerat med lite kursläsning är jag nu redo för dagen (allt handlar om inställning - även om en ibland behöver ljuga lite för sig själv!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela