UnitedTears

Untitled

Publicerad 2015-01-29 22:15:57 i Allmänt, Studentlivet i Uppsala,

Jag älskar produktiva dagar då ärende efter ärende blir gjort! Förutom lite halvvärt plugg för min del som inte hade dator, tog jag en tur till stan innan insparkens stadskamp. Oerhört fattig nu! Fast tog tag i saker som har dröjt alldeles för länge. Nu kan jag äntligen sköta om både skor och jackor, få våriga allergireaktioner och göra vårrullar. Det är väl inte fy skam?

Vår stadskamp var rolig, men vi var endast fyra tappra kämpar! En recce, en fadder och två kaptener. Vi fick alltså delta lite mer än vad som var tänkt. Vi sprang från ställe till ställe också vilket gjorde att jag var så trött efteråt att jag knappt tog mig hem. Det hade varit en lång dag och mycket energibrist, av någon underlig anledning. Min kropp tycks ha vant sig vid middagslurerna som jag började med i Vemdalen. Det värsta är att minst två dagar till lär bjuda på dem för att jag ska orka allt! Både övernattning med insparken imorgon och jobb med Kondoma på lördag.


Nu tänker jag sova. Imorgon ska jag befinna mig på gymmet strax efter öppning och återuppta projektet att bli biffig och stark! Det har legat på is alldeles för länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela