UnitedTears

Min favoritplats

Publicerad 2015-07-23 18:47:49 i Allmänt,

Jag har min favoritplats här. Long, kära Long. Vid närmande känner jag lugnet falla och sinnena skärpas. Det är otroligt vackert och avkopplande. Vid många tillfällen har jag stannat upp och bara tittat och lyssnat. Känslorna kommer nära och allt är bara så ljuvligt. Ibland har jag lekt med tanken att det är något övernaturligt med platsen med tanke på att det är som att gå igenom en ridå och befinna sig i en annan värld. Platsen ser egentligen inte avsevärt märkvärdig ut, men ändå påverkas jag starkt av den. Som sagt är det min favoritplats, i ur och skur. Ett härligt ställe att vistas på och samla tankarna. En plats för nuet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela