UnitedTears

Snart dags att åka hem från hemhem

Publicerad 2015-03-26 12:32:38 i Allmänt,

Om en timme sitter jag på tåget tillbaka till Uppsala. På något vis har det redan gått en vecka sedan jag kom hit och det är dags att åka hem. En kan undra hur länge jag har varit borta. Det ser nästan ut som att jag ska flytta på nytt med alla väskor och kassar som jag ska släpa med mig. Förutom det som jag har plockat med mig som jag hade på Landet har jag även inhandlat vissa saker. Bland annat en ny stekpanna, matlådor i glas och lite annat smått och gott. Det är fullt. Riltigt fullt. Även om det snöar ute är jag tacksam att det i alla fall inte är något snölaget på backen!

Så, vad har jag då spenderat min vecka med? Första dagarna var det mycket träning! Jag var även på bio med Lotten, med middag innan. Vi såg Frozen Fever och Cinderella. Sedan har jag pluggat, bakat tre gånger, pluggat lite mer, promenerat, träffat mina vänner för en pokerkväll, mått lite halvkasst samt varit på fyra möten. Det har varit fullt upp med andra ord! Mycket på grund av att jag får spel varje gång jag inte är sysselsatt. Det blir lätt rastlöshet då!

Nåväl, lite bilder kanske vore trevligt och sedan är det dags att bege sig mot tågstationen.

Olaf från Lotten!

American cookie-tårta

Bryggan, ännu tom från människor som gottar sig i solen.

Pa-pa-pa-pokerface

Mysiga vovvar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela