UnitedTears

Lång, rolig dag med loppet

Publicerad 2015-09-30 23:50:04 i Allmänt, Studentlivet i Uppsala,

Det här var nog en av de längre dagarna jag varit med om. Den började innan åtta. En liten promenad för att vakna. Ny kursintro klockan 10-12, samt föreläsning. Lunch. Laborationsintroduktion 13-14. Till Engelska Parken. Halvjobb, innan möte 15-22.20. Vi i projektgruppen för vårt Dynamicuslopp hade en del att pyssla med. Skriva frågor till tipspromenaden, göra bordsplacering för sittningen, planera dagen och kvällen samt annat smått och gott. Min hjärna är förvånande fast ännu, inte alltför mycket vätska i potatismoset. Annat lär det nog bli imorgon. Det har dock varit roligt! Jag tycker om att planera och organisera, och nu är det så pass nära inpå att det faktiskt känns verkligt! Det kommer att bli en lång dag, dagen för loppet. Vi ska börja hämta grejer redan vid 8. Därefter är det full fart fram till sittningen som inte slutar förrän runt 23 och då är det eftersläpp! Jag blir trött av tanken, men ser verkligen fram emot det! Nu ska det bli oerhört skönt att krypa i säng och lyssna på någon mysig saga och bara sova gott.

Ett av mina nya snygga mobilskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela