UnitedTears

Invigningssömnen

Publicerad 2016-04-06 00:15:16 i Allmänt,

Första natten i nya boendet. Det är dags att krypa i säng. Eller i madrass. På golvet. Eller på golvet utan madrass. John och jag har slitit på bra idag. Utan hans hjälp hade jag aldrig kommit så långt som jag gjorde. Fyra stora vändor till och från gamla boendet. Plus en efter storhandlingen. Tänkte att det kan vara bra att ha något att sova på eftersom jag inte har möjlighet att städa golven. 


Fyra trappor med tunga kartonger och kassar, ja, det känns. Kroppen ömmar och är blå. Genom att gå på högvarv har det gått bra. Vila går inte! Enligt min klocka har jag varit aktiv ca 9 h 40 min idag. Jag kan ju garantera att duschen var skön förut! Soffa och film än mer. Nu ser jag fram emot några timmars sömn innan det är dags att försöka få ordning på skåpen.

Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela