UnitedTears

Både i:et och pricken

Publicerad 2016-02-15 15:22:38 i Allmänt,

Tydligen ska vädret vara så här idag:


Mestadels molnigt. Tittar jag ut genom fönstret blir jag desto mer uppmuntrad och glad. Det vittnar om ett behagligt väder att vistas i:


Ikväll har vi styrelsemöte. Ett långt möte. Därför ska jag nyttja vädret och få energi genom att promenera till mötet.

Jag måste säga att min söndag (aka Alla Hjärtans Dag) var mycket, mycket bra! Med en dag i Enköping hos Lotta var den redan där utmärkt! Vi promenerade lite runt Enköping, drack kaffe, lagade mat, drack mer kaffe och promenerade igen. Klockan hann bli halv åtta innan jag var tillbaka i Uppsala. Då gick jag raka vägen till John och spenderade kvällen med honom och Peter. Vi såg på lite film och pratade strunt. Det var pricken över i:et och min dag var komplett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela